Zarándoktábor – márkabevezetés és toborzás


2020 nyarán egy új almárkával bővült a nyári táborokat kínáló rendezvénysorozat, a Vándortábor Program. Az erdei, vízi és bringás utak mellett immáron nyári zarándoklatokon is részt vehetnek a 12-18 éves fiatalok. A Vándortáborok főszervezője az Aktív Magyarország, a nyári zarándoktáborok lebonyolításában partnerük a Magyarországi Szerzeteselöljárók Konferenciáinak Irodája. Utóbbi felkérésére cégük már a kezdetektől integrált kommunikációs megoldásokkal segíti a zarándoktáborok megismertetését és népszerűsítését. Bár egy új almárka kialakításáról volt szó, egy jól átgondolt brand-családba lépett be 2020-ban a Zarándoktábor nyári programsorozat.

Cégünknek ezt a kettőséget, illetve a tábor szellemiségét, céljait szem előtt tartva kellett kialakítani az almárka arculatát. Kisarculatot terveztünk, melynek központi eleme egy iránytű. Ám nem egy klasszikus eszköz, hanem olyan, aminek irányai (ÉN-TE) az isteni és emberi kapcsolatokra utalnak. Ez ugyanis jól kifejezi a program céljait: hozzásegíteni a fiatalokat a helyes önértékeléshez, a Teremtővel való kapcsolatuk elmélyítésének támogatása, illetve hozzájárulni a tiszteleten, és közös értékeken alapuló emberi kapcsolatok kialakulásához. Ezen célok megvalósításában a szervezőknek nagy segítséget jelent a természet, a csend, a közösségi alkalmak és az imádság. Ezek az üzenetek az integrált kampányunk kialakításánál is fontos szerepet játszottak.

Kommunikációs feladataink között a kisarculat mellett stratégiaalkotás is szerepelt, valamint az ebben felvázolt eszközök megvalósítása. Cikkeket írtunk, javaslatokkal segítettük a kezdeményezés honlapjának még felhasználóbarátabbá tételét, illetve elindítottuk a Zarándoktábor social média felületeit is, ezen felül pedig beharangozó kisvideót és a nyári táborok összefoglaló videós anyagát is elkészítettük. Megterveztük továbbá a fiatalok és kísérőik által hordott közös zarándok pólót, valamint a táborok során folyamatosan használt zarándokfüzet grafikai (layout) terveit is elkészítettük, illetve a szervezők által összeállított tartalmat formába is rendeztük.

Az első év sikeres együttműködését követően a közös munka a Szerzetesi Iroda tagjaival, a tábor lelkes szervezőivel 2021-ben is folytatódik.

Több..

Megrendelő: Magyarországi Szerzeteselöljárók Konferenciáinak Irodája

Kreatív terület:

  • Graphic design

    Public relations

    Social media