Fertő Part – integrált kommunikációs kampány


Az egyik legnagyobb vidéki turisztikai beruházás zajlik a Fertő tó magyarországi partszakaszán. Az egykori vízitelep igazi családbarát, komplex közösségi térré alakul, ahol a strandolás mellett aktív pihenésre, sportolásra is lesz lehetőség és a természet rejtett kincsei is megismerhetővé válnak. Cégünk felkérést kapott a beruházás integrált kommunikációs kampányának megtervezésére és megvalósítására kezdve a stratégiaalkotástól, az arculattervezésen át, a pr eszközök megvalósításáig.

Rég várt fejlesztés zajlik a Fertő tó hazai oldalán. A Modern Városok Program keretében megvalósuló beruházással számos kikapcsolódási funkció kerül kialakításra az egykori vízitelep területén. Strand mellett sportközpont épül, horgászcsónak és vitorláskikötők kerülnek kialakításra, illetve a fejlesztés egyik fontos eleme a természeti nevelést és a természet rejtett kincseinek megismerését segítő 12 hektáros Ökopark és a hozzá tartozó Ökocentrum megépülése.

A beruházáshoz kapcsolódó integrált kommunikációs kampány elemeinek és tartalmának összeállításánál figyelembe vettük a beruházási tartalom összetettségét, a beruházói célt, és magát a természeti adottságokat.

A teljes kommunikáció fókuszában a program szlogenje, Fertő Part – Az élmények otthona áll, valamint azok az információk, látványtervek, hard (tényalapú) és soft (színes) tartalmak, amik mindezt igazolják. Az integrált kommunikációs kampány részeként elkészítettük a fejlesztéshez kapcsolódó kommunikációs stratégiát és a beruházás arculatát. Utóbbinál a szlogen mellett a projekt természetközelisége volt a fő vezérelv, mind a szín, mind a formavilágát tekintve.

A folyamatos pr kommunikáció – sajtókommunikáció, interjúszervezés – mellett elindítottuk a fejlesztés social média felületét és honlapját is. A folyamatos, építkező kommunikációt szem előtt tartva ugyanis fontosnak tartottuk, hogy az érdeklődőket rendszeres, releváns információkkal lássuk el. Nem csak fotókat és videós tartalmakat közlünk a fejlesztésről, de számos olyan anyaggal is készültünk/készülünk, amik tágabb perspektívában tudják bemutatni a beruházás hasznosságát, annak természettel való összhangját, a térség idegenforgalmára gyakorolt kedvező hatását, nem utolsó sorban pedig a magyar családok kikapcsolódása tekintetében nyújtott minőségi szolgáltatásait. Kampányunk részét képezi továbbá kültéri kommunikációs eszközök tervezése és gyártása is.

Több..

Megrendelő: Sopron-Fertő Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt.

Kreatív terület:

  • Graphic design

    Public relations

    Social media