Régi ügyfelünk, a Várkert Bazár szerette volna emlékezetessé tenni a pandémiát követő újranyitást, gazdag programkínálattal készültek a nyárra. A korábban használt, letisztult, geometrikus motívumokból építkező, jellemzően fehér alapra épülő vizuálok helyett egy vidám, színes layoutot kértek tőlünk, ami megjeleníti azt a kulturális sokféleséget – „kultkoktélt” amit a Várkert Bazár programjai képviselnek.
Egy korábbi projektjükben már megjelentek az egymásba kapcsolódó, egymást kiegészítő képek, így most is ezzel kellett operálnunk – három művészeti ágat jelenítve meg: a táncot, az irodalmat és a zenét. A napsárga, a barack és az égszínkék flekkek valódi nyári hangulatot sugároznak, és igen jó visszajelzés volt a végfelhasználóktól, hogy nagy számban vették magukhoz a programfüzetet, még utángyártásra is szükség volt, és a rendezvényeken is sokan voltak.
Több..
Megrendelő: Várkapitányság Nonprofit Zrt.
Kreatív terület:
Graphic design