Az Instagram egy olyan közösségi hálózat, amit emberek milliói használnak naponta. Ebből kiindulva nem meglepő, hogy a cégek is igyekeznek kihasználni a felület adta lehetőségeket. A kutatók szerint mindössze 27 másodperc alatt kialakul bennünk az első benyomás valaki vagy valami irányába, így kevesebb, mint fél percünk van egy jó élményt kelteni az emberekben – és ez Instagramon sincs másképp. Amikor a felhasználók megtekintenek teljes valójában egy profilt, először a feeddel találkoznak, így ha egy márka igazán igényes, akkor nemcsak arra fektet hangsúlyt, hogy a képek önmagukban jól mutassanak, hanem együtt is nyújtsanak egy vizuális élményt.
Különböző lehetőségeink vannak az egységes feed elkészítésére, tervezéskor a Salt social divíziója a grafikus csapattal karöltve találják ki ügyfélre szabva a legjobb megoldást. Figyelembe vesszük, hogy az adott márka arculati elemei részét képezzék az egységes feednek, ezáltal lesz egyedi, és hiteles a végeredmény.
Blogunkon is foglalkozunk az Instagrammal, mint kommunikációs felülettel, egyik posztunkban 10 tipp olvasható kezdő Instagram felhasználóknak, a cikk IDE kattintva elérhető.
A továbbiakban beszéljenek helyettünk a feedek:
Több..
Megrendelő:
Kreatív terület:
Social media