A Pázmány Péter Katolikus Egyetem hazánk egyik legnagyobb múltú felsőoktatási intézménye. Az Egyetem legfiatalabb Kara az 1998-ban alapított Információs Technológia és Bionikai Kar, amely korunk legdinamikusabban fejlődő kutatási ágazatának szakembereit képezi. A Kar azzal a kéréssel kereste meg a SaltComm-ot, hogy segítse toborzó kampányát, megjelenését, kiadványait a jelenkor gimnazista fiataljainak elvárásaihoz igazítsa.
A munka keretében készítettünk egy layout tervet a Kar által kínált képzéseket bemutató kiadványhoz, valamint – mind képi világában, mind tartalmában – a
korábbiaktól eltérő, új hangulatú prospektust terveztünk a mérnökinformatikus és molekuláris bionikai mérnök szakokhoz.
Az egyetem kommunikációját egy videófilm (ld. ITT) összeállításával, több közleménnyel és online (felvételit, nyílt napokat, online versenyeket támogató) kampányokkal is segítettük.
A munka során arra törekedtünk, hogy a Pázmány Péter Katolikus Egyetem család szín- és motívumvilágát alapul véve, attól nem radikálisan eltérve teremtsük meg azokat az arculati megjelenési elemeket, amelyek összhangban állnak a Kar által képviselt szakmai területtel, és az ágazat dinamikus fejlődésével. Igyekeztünk a start up érzés alapjait átvinni a PPKE ITK képi világába.
Több..
Megrendelő: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai Kar
Kreatív terület:
Graphic design
Public relations