Augusztus 20.


Harmadik éve az a megtisztelő feladatunk, hogy Magyarország születésnapján, az augusztus 20-i nemzeti ünnepen dolgozhatunk. A kiemelt állami emléknap vizuális köntösét, az arculatát és logótervét alkottuk meg 2017-ben a Szent Korona motívummal a New Land Media és a Loung Design alvállalkozójaként. A stratégiánk alapgondolata az volt, hogy a sikeres sportrendezvények után a nemzeti öntudatunkat ezen sikerének fényében tovább erősítsük. A kreatív koncepciónk középpontja a vizes VB után a víz lett, és így

az ünnep nagyköveteinek a győri EYOF sikeres fiatal sportolóit kértük fel.

Évről évre bekapcsolódunk a lakossági kommunikációba, a programokat népszerűsítjük a Nemzeti ünnepek Facebook oldalán, valamint élő közvetítéseket, interjú videókat készítünk a szervezőkkel és lebonyolítókkal, backstage videókat mutatunk a tűzijáték előkészületeiről, a koncert fellépőivel beszélgetünk, fotó dokumentáljuk az ünnepi forgatagot, valamint elsőként megmutatjuk az Ország Tortáit és Kenyerét a kommunikációban.

Minden projekt, melyen dolgozhatunk, örömöt és sikerélményt nyúlt, de egyben kihívások elé is állít minket. Különösen nagy a mérce, ha az ország ünnepére készítünk kampányt. A nemzeti ünnepek projektjein mindig izgalmas feladatok várnak ránk, és a különböző kompetenciákkal bíró szakembereinket összekovácsolja a csapatmunka. Alvállalkozóinkkal szoros együttműködésben jelen vagyunk a három napos ünnepségsorozat minden programelemén, és tevékenyen hozzájárulhattunk az ország legnagyobb ünnepségéhez.

Több..

Megrendelő: Hungarofest Nonprofit Kft.

Kreatív terület:

  • Event management

    Graphic design

    Social media