Gasztronómia, nyár, fesztivál, nyugalom, hagyományőrzés, minőségi kultúra, tíz apró falu szövetsége; ez a Kőfeszt. A „Káli – álom” zegzugos apró falvaival, mesebeli nádfedeles házikóival, vendégszerető lakóival, mintha csak egy tündérmese helyszíne lenne.
Mindszentkálla füves területét birtokba vette a Magyar Ízek Utcája (MIU). Színpadi programok, hideg üdítők, kézműves lekvárok, kedélyes árusok várják a Kőfeszt látogatóit.
Tradicionális ételeink magukban hordozzák a történetünket, gasztronómiánk is őrzi hagyományainkat, így nem hiányozhatott a fesztiválról a Magyar ízek Utcája. Óriási bográcsok, lecsóvariációk tökkel, kaporral vagy gombával bolondítva, melyek túlnyúlnak a klasszikus paradicsomos, tojásos vonalon.
Social média kampányukat ugyanolyan lelkesen menedzseltük, mintha előkóstolónak kértek volna fel minket. Frissítettük a MIU Facebook oldalát, Instagram- és YouTube fiókot kapott. Színpompás illusztrációk között kutakodtunk, süti sütő versenyre toboroztuk a környék lakóit, nyereményjátékra invitáltuk a gasztronómia iránt érdeklődőket, nyugodt, békés fesztiválozásra hívtunk kicsiket és nagyokat.
Több..
Megrendelő: Rendezvényguru Kft.
Kreatív terület:
Social media