Vallásról beszélni, vallási rendezvényt szervezni úgy, hogy az a mai fiatalok számára is vonzó és népszerű legyen, nem könnyű. Szerencsére ma már egyre több olyan pap, szerzetes, vallását nyíltan vállaló közismert szereplő van, aki könnyen megtalálja a közös hangot a fiatalabb generációval. A 2020-as hazai rendezésű Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszusra készülve először 2018 őszén rendezték meg a Forráspont elnevezésű programot, amelyre a 15-30 éves korosztályt hívták. A Forrásponthoz a Salt Communications készítette az eseményt beharangozó kisvideókat, ezeket elsősorban a social média felületeken használtuk. A rendezvény grafikai arculatát is mi alakítottuk ki, valamint az esemény teljes social média kampányát is mi bonyolítottuk le.
Az eseményen a hagyományos liturgikus programelemeken – mint Szentmisén és Szentségimádáson – túl ismert közéleti személyek tanúságtételét is meghallgathatták a résztvevők.
Fiataloknak szóló rendezvény révén a programon nagy szerep jutott a zenés elemeknek, a közös énekléseknek,
és a fellépők stílusa is sokkal közvetlenebb volt, mint a hagyományos egyházi eseményeknek. Első évben is nagy népszerűségnek örvendett a Forráspont, amelyen 2018-ban mintegy 2 000-en vettek részt.
2019-ben a korábbi év részvevői számát sikerült túllépni. Az egykori SYMA, mai BOK Csarnokban szeptember 21-én megtartott rendezvényen közel ötezer hazai és külhoni fiatal vett részt. Az eseményen olyan személyek előadását hallgathatták meg, mint Kovács András Péter ismert humorista, Dánielffy Gergő énekes, Pulay Eszter aerobikedző és Papp Miklós görögkatolikus morálteológus. Az est házigazdája idén is Fábry Kornél atya, a NEK Főtitkára volt. A rendezvényen fellépett az olasz X-faktor 2014-es nyertese, Cristina Scuccia, a Szent Család orsolyita kongregáció tagja.
Több..
Megrendelő: NEK Titkárság
Kreatív terület:
Event
Graphic design
Social media