Várkert Bazár branding


Megrendelő: Várkert Bazár

Kreatív terület: Branding, Graphic Design

A kiegészítő grafikai elemeket az épületegyüttesen fellelhető szín- és ornamentikai motívumvilág inspirálta. Ezek a hatások tükröződnek azokon a csempemotívumokon, amelyek a kiadványokon, szórólapokon, kültéri hordozófelületeken jelennek meg. A grafikai motívumvilág tudatos felépítése és átgondolt használata kellő rugalmassággal bír ahhoz, hogy a különböző rendezvényeken megjelenő vendégek igényeihez igazodjon, ugyanakkor egy egységes, koherens rendszert képezzen.

Az arculati tervezés kiterjedt az ügyviteli dokumentumok elkészítése mellett a hordozófelületek kreatívjainak megalkotására, a social media felületeken használt grafikai elemek megtervezésére, valamint az épületben üzemeltetett ajándékboltban értékesített tárgyakon használt kreatívok kialakítására is.

A kreatív csapat az alkotómunka fontos mérföldkövéhez érkezett 2019 tavaszán. Ekkor vált teljessé az arculat azáltal, hogy elkészült az Várkert Bazár kulturális tevékenységébe illeszkedő valamennyi rendezvénytípushoz tartozó grafikai al-brand. Így immáron a történelmi előadások, a kiállítások, a moziesetek, az irodalmi események, színházi rendezvények és az IfiPark egymástól finoman elkülönülve válnak önálló egységgé, miközben összhangban állnak a központi koncepcióval és a már használatban lévő kisarculati elemekkel.