Folly rebranding


A badacsonyörsi Folly Arborétum és Borászat története 115 évre nyúlik vissza, 1905-ig, amikor Folly Gyula dédnagyapa még szabadidős tevékenységként kezdte el a különleges fenyők, cédrusok, ciprusok betelepítését a családi szőlőbirtok szomszédságában. A világháborús időszakok és az államosítás nem kímélte a kertet sem, de a négy generáció felelősségtudatának, erős kötődésének és hitének hála az arborétumot még mindig a család gondozza, vigyázza, folyamatosan növelve a kert növényállományát, és felügyelve a mostanra már 8 hektáros szőlőterületen a szőlő- és bortermelést.

A Folly 2020-ban úgy döntött, hogy tíz év után megújítja arculatát, de a fokozatosság elve szerint: inkább frissítést, mint radikális változtatást szerettek volna, a mértéktartó elegancia jegyében. A Folly meglévő kisarculati kézikönyve csak a logót, a levélpapír, a boríték, a CD-DVD és az email sablont tartalmazta. A Folly feliratnak is szüksége volt egy kis ráncfelvarrásra egy olyan elemre, amelytől igazán karakteres és egyedi lesz.

A tervezés során vezérelvünk a megkülönböztethetőség volt, szem előtt tartva a brand már meglévő stílusjegyeit, a mértéktartó, professzionális attitűdöt. Az így kialakuló, klasszikus eleganciára törekvő logotípiát viszont oldanunk kellett, hogy a célközönség számára kellően otthonos, barátságos képet nyújtsanak a különböző arculathordozók. Végül illusztrációk használata mellett döntöttünk, melyek stílusukban viszonylag széles skálán mozognak (az akadémiai rajzoktól az absztrakt „foltokig”), így egymástól eltérő funkciókat tölthetnek be. A Folly szerteágazó tevékenysége, és az arculatépítés lassan, precízen építkező folyamata okán lehetőségünk adódik egy igazán komplex, a tiszta funkcionalitástól a reprezentatív megjelenésekig terjedő arculat megálmodására és kivitelezésére.

Több..

Megrendelő: Folly Arborétum Nonprofit Kft.

Kreatív terület:

  • Graphic design

    Public relations

    Social media