Hazánk piacvezető gazdasági- és üzleti egyetemének megújulása 2019-ben kezdődött. Ennek a folyamatnak egy fontos pillére volt az intézmény arculatváltása. 2020 nyarán kezdtük az egyetemmel a közös munkát, hogy ugyanezen év őszére kialakítsuk a BCE új vizuális kommunikációját.
A Budapesti Corvinus Egyetem egységes arculatát Magyar Formatervezési Díjjal jutalmazták vizuális kommunikáció kategóriában, majd a Kreatív RGB RED fődíjával ismerte el a kreatív szakma.
Koncepciónk középpontjában a csőrében aranygyűrűt tartó holló áll, mely hazánk egyik legsikeresebb uralkodójának, Hunyadi Mátyásnak címerállata, egyúttal pedig a tudás, mint kincs megszerzésének szimbóluma is.
A Corvinus felkérésére nemcsak az Egyetem új arculatának megtervezésében vettünk részt, de pr- kampánnyal, social, digitális és sajtókommunikációs eszközök alkalmazásával segítettük az új arculat bevezetését is.
Vezetői és hallgatói interjúk, középiskolás brand spirit elemzés, valamint átfogó nemzetközi benchmark kutatás előzte meg a Budapesti Corvinus Egyetem számára készített koncepciónk kialakítását. Mivel az intézmény számára kiemelten fontos a diákság és az üzleti élet megszólítása, emellett pedig a nemzetköziesítés és a versenyképességnövelés fontos volt, hogy az általunk kidolgozott új arculat megfeleljen ezeknek az elvárásoknak. Olyan vizuális kommunikációs rendszer kidolgozására törekedtünk, amely amellett, hogy időtálló, maximálisan képes visszaadni azokat a márkajellemzőket, amelyeket az intézmény múltja, jelene és jövője megjelenít úgy, mint szakmaiság, hitelesség, markáns erő, siker és letisztultság.
Koncepciónk középpontjába a csőrében aranygyűrűt tartó holló került, mely hazánk egyik legsikeresebb uralkodójának, Hunyadi Mátyásnak címerállata. Az általunk megfogalmazott képi világban a gyűrű a tudás, a kiművelt ember hatalmának szimbóluma, ennek megszerzését kínálja a holló a hallgatóknak. Ehhez elszántság, kitartás és komoly szellemi munka szükséges. Elnyerni és birtokolni pedig annyit tesz: a tudást értékké, a keresést elköteleződéssé tudjuk formálni.
Az új arculatot úgy terveztük meg, hogy az Egyetem számára fontos valamennyi célcsoport megszólítására alkalmas legyen. A kék-arany kombinációja hitelesen tükrözi az üzleti élet által elvárt letisztultságot, tudást, míg a másodlagos arculati elemek és az ezekhez párosuló színek azt a dinamizmust, lendületet és játékosságot adják vissza, amit a fiatal generáció elvár.
A Corvinus felkérésére nemcsak az Egyetem új arculatának megtervezésében vettünk részt, de pr- kampánnyal, social, digitális és sajtókommunikációs eszközök alkalmazásával segítettük az új arculat bevezetését is.
A Corvinus logó megalkotásának tervezői folyamatáról blogunkon olvasható egy bővebb cikk, IDE kattintva.
Több..
Megrendelő: Budapesti Corvinus Egyetem
Kreatív terület:
Graphic design