Egy magyar startup több mint egy évtizedes munkája eredményeként kifejlesztett egy nemzetközi szinten is innovatív technológiát, mellyel az autógumi hulladékot 80-85%-ban lehetséges újrahasznosítani. Az eljárás lényege, hogy a feldolgozói folyamat során olaj, korom és acél keletkezik, amelyből újra műanyag, gumi és acél készül. Az innovációba egy nagy német multicég is befektetett; a két fél közt létrejött kereskedelmi és kutatás-fejlesztési megállapodás megszületésében ügyfelünk kulcsszerepet játszott, aki az üzletfejlesztésben és a közvetítésben vett részt.
A cél az volt, hogy ügyfelünk – mások számára – szinte láthatatlan szerepét is megjelenítsük 3-4 db meghatározó cikken keresztül fizetett együttműködés nélkül.
A PR munka eredményeképpen végül 16 db megjelenést sikerült generálni, amelyek közt jelentős arányban található meg az átdolgozott, egyedi tartalom (mint pl. a rádiós interjúk, a gazdasági sajtóban született cikkek).
Eredmények számokban: 4 db elektronikus, 2 db nyomtatott és 10 db online híradás számolt be ügyfelünk szerepéről – közéleti, gazdasági, IT, médiaszakmai, életmód és egészségügyi médiumokban.
Ha érdekel a téma, keress rá ezekre a szavakra: magyar cég, autógumi, világszintű probléma, körforgásos gazdaság.
Több..
Megrendelő: DBH Menedzsment Kft.
Kreatív terület:
Public relations