A jubileumot ünneplő Jézus Szíve Társasága év elején keresett fel minket, hogy több fronton segítsük a munkájukat. Először egy kommunikációs stratégiát készítettünk a számukra, amit alapos kutatómunka előzött meg PR és social területen is, hiszen szükségünk volt arra, hogy behatóan megismerjük a társaság életét, céljait, kommunikációs formáit.
A stratégiaalkotás során kiemelt figyelmet fordítottunk a sajtó- és belső kommunikációra, a honlapra, illetve a közösségi média eszközeire. A kommunikációs stratégiát nem a szokott módon prezentáltuk, hanem párbeszédre invitáltuk az ügyfeleinket, hiszen a társaságnál egy komoly, több főből álló csapat foglalkozik a jubileum eseményeivel.
A stratégiaalkotás után kezdetét vette a megvalósítás, a kreatív divíziónk megalkotta a jubileumi év számára a logót, majd meghívót és roll up-ot is készítettek.
A társaság a social felületein is szeretett volna megújulni, így létrehoztuk számukra a Facebook-oldaluk üzleti profilját, és tartalomötletekkel segítettük a munkájukat. A megbízóink másik célja, hogy a fiatalabb korosztály elérése miatt jelen legyenek az Instagram-on is, ám ennek a felületnek a beindítása későbbre tolódik, de a YouTube-csatornájukon már lehet ismerkedni a társaság mindennapjaival.
Több..
Megrendelő: Jézus Szíve Társasága
Kreatív terület:
Graphic design
Public relations
Social media