Twickel gasztro chatbot


Az FMCG terület klasszikusan nem az értékközvetítés terepe, de a Saltban ebbe nehezen törődünk bele. Ha a tartalomalapú együttműködésre nyitott az ügyfél, remek dolgok születhetnek. Ilyen volt a Twickel Szőlőbirtok december második és harmadik hetében futó gasztro chatbot kampánya is. A Twickel illetékeseivel közösen egy olyan akciót álmodtunk meg, amellyel hatékonyan érhetjük el a releváns célcsoportot, kelthetjük fel az érdeklődését, juttathatjuk el hozzájuk a megfelelő üzeneteket a borászat termékeivel kapcsolatban, finoman és nem tolakodva.

Az automatizált üzenetekben a Twickel Szőlőbirtok és Böröcz Zsófi gasztromentor az ünnepekre készülve karácsonyi menüsort ajánlott a chatbot felhasználóinak, részletesen ismertetve az előétel, a főétel és a desszert receptjét, az ünnepi fogások mellé Twickel borokat ajánlva.

Az üzeneteket profi fotós által készített fényképekkel és minivideókkal színesítettük.

A kampány során 498 egyedi látogató használta a chatbotot, a hirdetésekkel 66.048 felhasználót értünk el, a felhasználók 3979 üzenetet váltottak a Twickel Szőlőbirtok Facebook-oldalával, vagyis átlagosan minimum 8 üzenetet küldtek a chatbotnak, ami a közösségi médiában kiemelten magas elköteleződést jelent.

A kampány elsősorban a Facebook-ra készült, ezért is olvastuk nagy örömmel Megyeri Sára, a Flavour és a Vince újságírója, a Borjour szerkesztője cikkét a témában, amely a kampány ideje alatt jelent meg:

A Twickel Szőlőbirtok új kampánysorozatában a gasztro-vonalat erősíti: a Liszt borcsalád új címkéinek bemutatóján is nagyot főztünk velük. (…) Most újra szintet léptek: a Twickel Facebook-oldalán háromfogásos karácsonyi menüt segít végigfőzni Böröcz Zsófi, illetve a chatbot a nevében.

Lehet, hogy én éltem eddig kő alatt, de magyar oldalon ilyennel még nem találkoztam – muszáj volt kipróbálni! Milyen egy chatbottal főzni?

Először is zavarba ejtő. Olyan flörtölve fogalmazták meg a paneleket, hogy abba a legharcedzettebb konyhásnénik is belepirulnak és nem bírnak nem válaszolni. Engem azonnal trollkodásra csábított, de sajnos ehhez túl ügyesek. (…) És nagyon stílusos: csak a legutolsó lépésben, mintegy véletlenül említi meg, hogy melyik Liszt vagy Twickel borral koronázhatnád meg a művedet. (…) Ebben e pillanatban kétségtelenül a Twickel a legjobb, tehát szívből gratulálunk a fejlesztőknek!” A teljes cikk ITT olvasható.

Ezúton is köszönjük a Twickel Szőlőbirtok és Böröcz Zsófi gasztromentor bizalmát!

Több..

Megrendelő: Twickel Szőlőbirtok

Kreatív terület:

  • Social media