A kulturális élményék, a történeti vagy természeti értékeinkre való büszkeség erősítik közösségeinket. Pest megye igen gazdag építészeti látványosságokban, csodálatos kirándulóhelyekben, kiváló alkotóművészekben és sportolókban, ráadásul a régió települései egész évben számtalan színes programmal várják a térség és a távolabbi tájak lakosait.
A Pest Megyei Mustra brand alá tartozó kommunikációs eszközöket a Pest Megyei Kormányhivatal megbízásából hoztuk létre. Tettük mindezt azzal a céllal, hogy a helyiek és az egész ország számára bemutassuk a megye kulturális értékeinek gazdagságát, valamint
a kommunikációs felületeken tapasztalatokat és véleményeket egymással bátran megosztó közösséget építsünk.
A Pest Megyei Mustra brand alatt eddig három kommunikációs eszköz létrehozása és bevezetése történt meg. A megye kulturális értékeit bemutató, egyedi, látványos fotókkal és hangulatos leírásokkal gazdagított kiadványt magyar és angol nyelven is elkészítettük. Részben ennek a könyvnek a tartalmára építve azóta is folyamatosan bővülő cikkekkel elindítottuk a pestmegyeimustra.hu honlapot. A weboldalhoz kapcsolva, azzal szoros kohéziót alkotva kialakítottuk a Mustra Facebook-oldalát is. Utóbbi mára egy dinamikusan bővülő, folyamatos interakciókban gazdag, élő közösségi felületté vált, ahol egy év alatt a követőink száma meghaladta a 10.000 főt. A programajánlókat, kirándulóhelyeket, megyei építészeti különlegességeket bemutató posztjaink kimagaslóan magas felhasználói aktivitást érnek el. Az egyes bejegyzések alatt aktív párbeszéd, a megye és településének lakosai között interaktív kommunikáció jellemző.
Több..
Megrendelő: Pest Megyei Kormányhivatal
Kreatív terület:
Graphic design
Public relations
Social media