Október 23. – Időkapuk játék


A Hungarofest Nonprofit Kft. megbízásából a Nemzeti Ünnepek projekt részeként az 1956-os forradalom és szabadságharc emlékére egy történelmi játékot hívtunk életre 2017-ben. Az Időkapuk elnevezésű alkalmazás célja az volt, hogy a mobilkészülékek segítségével GPS lokáció alapján megelevenítse az ’56-os események színtereit. Az első két évben

a főváros 10 ikonikus helyszínen volt elérhető a játék, applikációs feladatokkal és kültéri plakátokkal

ismertettük a Pesti Srácok történeteit.

A SaltComm csapata a kampány során a kreatív tervezéseket végezte, az online felületek arculatát alakítottuk ki. Idén a trendeknek megfelelően újragondoltuk a design elemeket (logó, színvilág, képek, vizuális emelek a weboldalon és az alkalmazásban), hogy az elsődleges célcsoportunk az általános és középiskolás diákok számára minél befogadhatóbb legyen.

A digitális projekt célja volt, hogy a diákok számára egy játékos vetélkedővel megismertessük az ’56-os forradalom helyszíneit, az emlékhelyeket, virtuálisan átélhessék a magyar történelem e különleges néhány napját és az összefogás légkörét a csapatjátékban.

Az Időkapuk idén már országosan, összesen 81 helyszínen volt elérhető. A játékban különböző feladattípusokkal (fotó, kvíz, kreatív szövegírás), és a mozgó helyszínenként változó témákkal játszhattak a fiatalok, melyekben megjelent a képzőművészet, a spot, az egyetemi élet és a vidék forradalma egyaránt. A projekt során a social media felületein toboroztunk játékosokat, majd intenzív kampányt folytattunk a történelmi küldetések teljesítésért.

Megrendelő: Hungarofest Nonprofit Kft.

Kreatív terület:

  • Event management

    Graphic design

    Social media