A Hungarofest Nonprofit Kft. megbízásából a Nemzeti Ünnepek projekt részeként az 1956-os forradalom és szabadságharc emlékére egy történelmi játékot hívtunk életre 2017-ben. Az Időkapuk elnevezésű alkalmazás célja az volt, hogy a mobilkészülékek segítségével GPS lokáció alapján megelevenítse az ’56-os események színtereit. Az első két évben
a főváros 10 ikonikus helyszínen volt elérhető a játék, applikációs feladatokkal és kültéri plakátokkal
ismertettük a Pesti Srácok történeteit.
A SaltComm csapata a kampány során a kreatív tervezéseket végezte, az online felületek arculatát alakítottuk ki.
Idén a trendeknek megfelelően újragondoltuk a design elemeket (logó, színvilág, képek, vizuális emelek a weboldalon és az alkalmazásban), hogy az elsődleges célcsoportunk az általános és középiskolás diákok számára minél befogadhatóbb legyen.
A digitális projekt célja volt, hogy a diákok számára egy játékos vetélkedővel megismertessük az ’56-os forradalom helyszíneit, az emlékhelyeket, virtuálisan átélhessék a magyar történelem e különleges néhány napját és az összefogás légkörét a csapatjátékban.
Az Időkapuk idén már országosan, összesen 81 helyszínen volt elérhető. A játékban különböző feladattípusokkal (fotó, kvíz, kreatív szövegírás), és a mozgó helyszínenként változó témákkal játszhattak a fiatalok, melyekben megjelent a képzőművészet, a spot, az egyetemi élet és a vidék forradalma egyaránt. A projekt során a social media felületein toboroztunk játékosokat, majd intenzív kampányt folytattunk a történelmi küldetések teljesítésért.
A projektről további információk olvashatók a blogunkon IDE kattintva.
Több..
Megrendelő: Hungarofest Nonprofit Kft.
Kreatív terület:
Event
Graphic design
Social media