Média a Családért Alapítvány arculat


„A média korunk legjelentősebb véleményformáló eszköze. Lehetőségei szinte korlátlanok, ezért felelőssége is megnövekedett. A médiumok által közvetített témák, és az azon keresztül megnyilvánuló értékítéletek, viselkedésminták jelentős változásokat indítanak el a közgondolkodásban, a mindennapi életben, így a családról alkotott képünket is befolyásolják. A Média a Családért Alapítvány 2007-ben azzal a céllal jött létre, hogy a médiában rejlő lehetőségeket a családok javára fordítsa.” – áll az MCSA küldetésnyilatkozatában.

Az alapítvány 2021-ben új arculatot kapott.

A megújult logotípia 3 geometrikus eleme a média 3 nagy területét idézi meg: a screen-t (webes és sugárzott tartalmak), a print-et (olvasott tartalmak), és a hangzó tartalmakat (rádió, podcast).

A kör a képernyő pixelpontjait jelöli, a derékszöget alkotó lénia a nyomdai vágójeleket, a négyzetből és negyed körből álló alakzat pedig a hangzó tartalmakra utaló szövegbuborékot. A 3 rész Gestalt-ja egy negyedik, összegző jelentést ad ki: antropomorfizált ábrát, egy arcot, az emberközpontú médiát.

Több..

Megrendelő: Média a Családért Alapítvány

Kreatív terület:

  • Graphic design