Ha valami pluszt keresel


Koncepció köré építettük a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Felvételi kampányát PR és social media menedzsment témában. Olyan tematikát hoztunk létre, melyben jelen van az intézmény lelkisége, de a pályaválasztás előtt álló Z generáció számára nemcsak a tudás elsajátításának helyeként, hanem közösségi térként is bemutatjuk az egyetemet. A kampány során fizetett cikkeket jelentettünk meg neves oktatási sajtóorgánumokban. A social media kommunikációban is következetesen használtuk a „Ha valami pluszt keresel” üzenetet mind a szövegek mind a kreatív tartalmak szintjén. A social tartalmakat úgy terveztük meg, hogy azokat a plusz tényezőket mutassák be, amit az egyetem az oktatáson kívül nyújt a diákoknak.

A különböző közösségi média felületeken több mint 30 tartalommal és ezekhez kapcsolt hirdetésekkel céloztuk az érdeklődőket, melyekkel Facebookon közel 200.000, Instagramon több mint 100.000 felhasználót értünk el. Kiemelkedően magas volt a tartalmak mentési aránya, a kampány időszakában összesen 243 alkalommal használták a felhasználók ezt a funkciót.

Több..

Megrendelő: Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Kreatív terület:

  • Graphic design

    Social media