A BUDAMOUNT Film egy új filmprodukciós iroda, amely saját filmes ötleteit valósítja meg. Kiemelten fontos számukra a magas képi- és hangzásbeli minőség, emellett szeretik a hazai gyökerű témákat és fontos számukra a természet. Filmjeikkel széles körben szeretnék megszólítani az embereket, de olyan réteg témákat feldolgozva mint például a zarándoklat, ami az első filmjük az „ÚTON – Hét nap a magyar Caminón” témája. A film 2022 májusban kerül majd bemutatásra. A SaltComm alkotta meg a BUDAMOUNT arculatát, vizuális megjelenését. Az ügyfél szerette volna, ha a logó sugallja a természetközeliséget és friss megjelenést kölcsönöz neki. A logón és a szokásos arculati elemeken kívül készítettünk még introvideót, ami a filmek elején lesz látható.
A weboldal grafikai megjelenéséért és fejlesztéséért is a Salt csapata felelt. A vizuális megjelenésen kívül feladatunk volt a BUDAMOUNT közösségi csatornáinak létrehozása, elindítása és a BUDAMOUNT első filmje, az ÚTON c. alkotás kommunikációs bevezető kampányának lebonyolítása.
Több..
Megrendelő: BUDAMOUNT Film Kft.
Kreatív terület:
Graphic design
Public relations
Social media