Az augusztus 20-i ünnep azért volt kiemelkedő számunkra, mert ez volt az a nemzeti ünnepünk, aminek a logóját is újragondolhattuk. Olyan egyszerű és könnyen megjegyezhető logót szerettünk volna tervezni, ami magyar, de nem magyarkodó, ami nemzeti, de mentes azoktól a már-már elcsépelt motívumoktól, amelyek szinte már a közhelyesség határát súrolják. Így született meg a jól variálható, leegyszerűsített Szent Korona motívum. Jó érzés volt úton-útfélen a saját munkánkba botlani.
A nemzeti ünnepek kapcsán összetett a feladatunk, esetükben mind a kreatív, mind a PR szekciónk szaktudására szükségünk van, így volt ez az augusztus 20-i nemzeti ünnep alkalmából is. A stratégiánk alapgondolata az volt, hogy a nyári sikeres sportrendezvények után a nemzeti öntudatunkat ezek sikerének fényében erősítsük. Így lett a kreatív koncepció középpontja a vizes VB után a víz, és így lettek az ünnep nagykövetei a győri EYOF sikeres fiatal sportolói.
Mindezen túl bekapcsolódtunk a tűzijáték, az Ízek Utcája, az Ország Tortája és az Ország Kenyere kommunikációjába is. Izgalmas, összetett és nagyon szerethető projekt volt!
Megbízó: Hungarofest Nonprofit Kft.
Kreatív terület: Arculattervezés, Keyvisual, Kampányfilm

Citylight, óriásplakát
Kampányfilm

You may also like

Back to Top